buy cloud vpn

تفاوت بین VPN خرید شده و پردازش ابری چیست؟

در عصر فن آوری تلفن همراه، سیستم ابری تقریبا چیزی ضروری است. اما دیگر گزینه های موجود در حال عمومی شدن اند. شبکه های خصوصی مجازی VPN و نمونه هایی مانند کریو راههای مختلفی را نشان دادند گه می توانید در محیطی امن به داده ها دسترسی داشته باشید.این وی پی ان ها رو میتوانید در سایت parsvpn.online تهیه کنید.

buy cloud vpn

با وجود تفاوت های اساسی بین VPN ها و سیستم پردازش ابری، این دو اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. مهم است که تفاوت های واضح بین هر دو انتخاب مشخص شوند بنابراین شما بهتر متوجه می شوید که کدام برای کار شما مناسب است.

VPN و کریو

طرز فکر پشت VPN و کریو بسیار ساده است: این یک “پروکسی” است که ساخته شده برای اینکه به عنوان یه نقطه دسترسی امن برای یک سرور یا وبسایت کار کند. VPN می تواند به شبکه های عمومی متصل شود (مانند اینترنت) و اساسا یک رابط دو راه امن بین اطلاعات در دسترس و کاربر ایجاد کند.

بنابراین علاوه بر اجازه به کار برای داشتن دسترسی مستقیم به وبسایت یا سرور شرکت، سرورهای VPN کریو به عنوان یک دروازه امنیتی است که اطلاعات عبور داده شده را انتخاب می کنید.

در مقابل، کاربران فردی ممکن است به VPN تکیه داشته باشند برای اینکه از هویت و گمنامی آنها محافظت کند، هنگامیکه به وبسایتها دسترسی دارند VPN ها تنها اجازه می دهند اطلاعاتی از کاربر جمع آوری شود که خود کاربر اجازه آن را داده باشد.

یک مثال که شما ممکن است در حال حاضر در شغل خود با آن برخورد کرده باشید استفاده از کریو VPN برای دسترسی به پایگاه داده های شرکت است زمانی که بیرون از شرکت حضور دارید. این یک لایه امنیتی فراهم می کند حتی وقتیکه یک کارمند بیرون از فایروال محل شرکت است.

اگر شما کارمند بیرون از شرکت باشید یا باید برای کار بصورت مداوم بیرون باشید، داشتن راه امنی برای استفاده از منابع داده ها در این جهان با تهدیدات امنیتی متعدد بسیار مهم است. VPN روشی را فراهم می کند که شما اینکار را انجام دهید. این به معنی بالا بردن امنیت وبسایت بخاطر رمزگذاری داده های انتقال داده شده بین شما و شبکه ای که به آن دسترسی دارید می باشد.

همچنین VPN مرورهای آنلاین شما را خصوصی تر می سازد، هر چند باید توجه داشت که “خصوصی” همان “ناشناس” نیست. این روش خصوصی از مرورکردن به این معنی نیست که وبسایتهایی که شما دسترسی دارید قادر نخواهند بود موقعیت و آدرس IP شما را ببینند.

با تاکیید بیشتر بر روی امنیت IP، این واضح است که چرا بسیار از افراد ترجیح می دهند که از VPN استفاده کنند. با این حال،  انتخاب یک ارائه دهنده VPN کار آسانی نیست. تعداد بسیار زیاد اشتراک VPN وجود دارند که می توانید از میان آنها انتخاب کنید.

سیستم پردازش ابری

یک مفهموم آشناتر برای برخی، سیستم پردازش ابری بر روی منابع پردازش به اشتراک گذاشته شده تکیه دارند. به این معنی است که علاوه بر اطلاعات ذخیره شده یا تکمیل وظایف پردازش روی یک سرور محلی که شخصی است، می توانید فایل ها را آپلود کنید یا تعیین کنید وظایفی توسط سرورهای شخص ثالث انجام شود. اگر شما تا بحال سرویسهایی مانند Dropbox، Salesforce یا حتی Gmail را استفاده کرده باشید، از سیستم پردازش ابری استفاده کرده اید.

چیزی که باعث محبوبیت بیشتر سیستم پردازش شده است این است که نیاز به سرمایه گذاری کم (یا هیچ) در سخت افزار دارد اما هنوز هم اجازه دسترسی به فن آوری پردازش و ذخیره سازی قوی را می دهد که بیشتر آن برای تقاضا پرداخت می شود. و از آنجاییکه بسیاری ارائه دهندگان امنیت را به عنوان اولویت قرار می دهند،  این سطح از دسترسی معمولا نشان دهنده یک راه امن تر برای دسترسی و استفاده از برنامه های کاربردی است، همه هزینه های آن بسیار پایین تر از موارد دیگر است.

گفته شده است، آپلود داده در سیستم ابری همیشه دارای خطراتی است که خارج از کنترل شماست. این کار را با احتیاط انجام دهید !

علاوه بر پرداخت بر اساس مدلی که در صدد آن هستید (و مزیت آن این است که نیاز به چیزهای کمد خود یا اتاق IT پر از سرورهای گران قیمت و هارد درایو ها ندارید)، برنامه های مبتنی بر سیستم ابری اغلب توانایی کار بین انتخاب بزرگتر از برنامه های مختلف را ارائه می دهند.

مانند VPN هایی مانند کریو ، بسیاری ارائه دهندگان سرویس ابری وجود دارند که می توان از بین آنها انتخاب کرد. نبرد میان فروشندگان سیستم ابری در حال داغ شدن است، اما در حال حاضر رهبری آن متعلق به Amazon Web Services (تامین کننده سایتهای محبوب مانند Netflix، Reddit و Pinterest) است اما جایگزین هایی مانند Microsoft Azure، Google Drive و Dropbox بازار سیستم های ابری را بسیار رقابتی کرده اند.

این بسیار مهم است که همیشه راه امنی برای دسترسی به داده هایتان پیدا کنید ، مهم نیست که کجا ممکن است بروید یا چه دستگاهی ممکن است انتخاب کنید. VPN ها و سیستم ابری راه های متفاوتی برای انجام این کار پیشنهاد می دهند، بنابراین انتخاب اینکه کدام روش بهتر است تا حد زیادی به آنچه که شما باید انجام بدهید مرتبط است. هر کدام را که شما انتخاب کنید، خواهید دانست که داده های شما بهتر حفاظت می شوند.

 

خرید VPN کریو فیلتر شکن در parsvpn.online

Published by